Co w Google piszczało – o najpopularniejszych wyszukiwaniach roku 2017

bluemoso-pozycjonowanie stron

Fakty są takie, że to co robi wrażenie na społeczeństwie, w jakiś sposób podoba się, zaciekawia lub prowokuje do dyskusji, znajduje potem swoje odzwierciedlenie w wynikach wyszukiwania Google. No i nie ma się co dziwić, bo społeczne akcje, reakcje i interakcje dzisiaj bez internetu obejść się praktycznie nie mogą. I tak naprawdę nie ma znaczenia dziedzina, czy chodzi o zjawiska społeczne, o kulturę, o sztukę szeroko rozumianą. Dyskutowane są też bowiem ważne wydarzenia z kraju i świata, w szczególności te związane z politykę oraz innymi ważnymi sferami społecznego życia.

Ucho w Google

W minionym roku absolutnym hitem stał się serial YouTube i Showmax, stworzony przez Roberta Górskiego z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Fraza Ucho Prezesa była jednym z najgorętszych haseł wstukiwanych w pasek wyszukiwania. Kolejne odcinki nabijały bardzo szybko milionowe wyświetlenia a wzmianki o produkcji były mocno eksploatowane na forach, w social media i generalnie w społeczności internetowej. Popularność serialu to jedno, popularność i powszechność internetu drugie. Nie dziwi zatem, że ludzie tak chętnie i aktywnie poszukują różnych rzeczy. Takich, które po prostu się podobają, wywołują jakieś emocje, w tym wypadku skrajne, bo przecież Ucho Prezesa miało wyraźny wydźwięk polityczny. Więcej na ten temat w linku: http://blumoseo.pl/blog/najpopularniejsze-wyszukiwania-2017.html.

Akcja rejestracja

W związku ze zmianą przepisów dla użytkowników numerów komórkowych pre-paid, nie można już posiadać numeru bez rejestracji. W związku z tym, że wiele osób nie wiedziało jak się z tym uporać i obawiało się, że stracą swoje numery, w Google często zaczęło lądować hasło jak sprawdzić, czy nasz numer został zarejestrowany. Chodziło o obligatotyjne rejestrowanie kart SIM, które było następstwem wprowadzenia w naszym kraju nowej ustawy antyterrorystycznej.

Wyszukane kulinaria

Obok mody na życie fit, paradoksalnie rośnie dzisiaj w Polsce zainteresowanie kulinariami. Ma to związek z coraz większą liczbą programów i dedykowanych tematycznych kanałów kulinarnych. Nie dziwi więc, że ludzie szukali w minionym roku wielu przepisów. Myli się jednak ten kto sądzi, że wyszukiwanie dotyczyło wykwintnych dań, albo jakichś bardzo skomplikowanych kulinarnych wariacji. Okazuje się bowiem, że polscy internauci szturmem wyszukiwali… przepis na kopytka. Tak jest, to danie jest można rzec klasykiem, tym bardziej ciekawi takie przywiązanie do tradycyjnej mącznej wariacji obiadowej.

bluemoso-oferta

Pozycjonowanie – nawigacja do celu

Działania skupione na pozycjonowaniu można porównać do nawigacji samochodowej. Wszystkie aktywności w obszarze SEO koncentrują się na tym, aby doprowadzić użytkownika do konkretnych informacji. Niezależnie od tego, czego szuka. Zawsze najpierw pokażą się nam w Google wyniki najlepiej zoptymalizowane pod SEO. Tym samym, logicznym jest, że pozycjonowanie musi być procesem efektywnym i realizowanym w pełni profesjonalnie. Takie działanie warto zlecać profesjonalistom, którzy wiedzą jak wykorzystać SEO w pełni. Najprostszą drogą do takich ekspertów będzie odwiedzenie strony http://blumoseo.pl/pozycjonowanie-stron-cena.html.

About the Author

Maciej Łapiński
Jestem studentem ekonomii, graczem forexowym oraz giełdowym. Poza tym prowadzę własną działalność. Moją pasją są finanse oraz biznes, dlatego założyłem blog Business Today - chcę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami.